Paste cu sos de carne

Eeee,am primit si eu un premiu de la Kotanyi cu cateva plicuri printre care si un plic cu ondimente pentru paste;mmm ce m-am bucurat pentru ca eu ador pastele indiferent cum sunt gatite.
Acum am facut reteta care e pe plic,seamana un pic cu sosul ragu da-i mai simpla putin ceea ce mi-a convenit pentru ca aveam tot ce-mi trebuie.
AVEM NEVOIE DE:
1pachet spagheti
300g carne tocata de vita
3linguri ulei de masline
2cepe
1morcov
5linguri bulion
2linguri parmezan
1lingura condimente Kotanyi pentru paste
1lingurita oregano Kotanyi
CUM SE PROCEDEAZA:
SE caleste ceapa tocata marunt impreuna cu morcovul ras
dupa 5min se adauga carnea
se lasa cateva minute la foc mic apoi se adauga condimentele,bulionul,1ceasca cu apa si se lasa vasul acoperit la foc mic 30min
Dupa ce a fiert si sosul a scazut,se potriveste de gust si se opreste focul
Se pun pastele la fiert in apa cu putina sare si putin ulei,se fierb 8-10min,se scurg
se pun pase pe farfurie,deasupra sos de carne si parmezan
Dupa cum am spus,imi plac foarte mult pastele iar pe farfurie am portie dubla,cred ca se observa!!!





 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme