Curcan in sos marinat

Cu aceasta reteta particip la Provocarea de weekend,provocare initiata de Stefania iar in fiecare luna trebuie sa fie cineva gazda unde sa se posteze preparatele alese de gazda si reproduse de noi;in aceasta luna gazda este Margareta Cismasiu,o bloggerita pe al carei blog,  se gasesc preparate simple si delicioase in acelasi timp dar si interesante!!
Eu am ales sa pregatesc aceasta reteta pentru ca nu se gaseste pe blogul meu,mi s-a parut interesanta,simpla si cu un gust minunat
Ingrediente:1piept de curcan,2linguri ulei de masline,3linguri faina,500ml suc de rosii,sare,piper,frunze de dafin,3catei de usturoi,1lingurita de zahar daca e nevoie,cimbru
Dupa cum se observa,pieptul meu de curcan seamana cu ori ce,numai de curcan nu!!!asa se intampla cand nu sunt hranite pasarile cum trebuie!!cred ca v-ati prins,curcanul e de la rudele de la tara;ei,pana la urma stiti voi proverbul cu "calul de dar nu se cauta la dinti"!!!insa pentru o singura persoana(adica eu),a fost suficient!
Pieptul dezosat,eliminata pielea,taiat cubulete,se prajeste in ulei
iar dupa ce s-a rumenit se adauga faina(eu am folosit doar 1lingura),se amesteca repede sa nu se formeze cocoloase,apoi sucul de rosii,sare,piper,frunze de dafin,putin cimbru,usturoi zdrobit si 2cani de supa de pui
Se lasa vasul acoperit sa fiarba incet iar cand sosul a scazut si carnea este fiarta,se mai potriveste de gust apoi se serveste.
Are un gust minunat,mi-a placut foarte mult si va spun un secret:eu am mancat cu mamaliguta si muraturi,mmmm o nebunie!!!multumesc draga mea Margareta pentru aceasta reteta!!



0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme