Evantai cu legume si branza

Ingrediente:2cartofi fierti,2ardei grasi colorati,2rosii,1dovlecel,100g branza brie,100g mozzarella,100g cascaval feliat(am avut eu),50g masline feliate,200g smantana,2oua,cateva fire de busuioc,4-5linguri ulei de masline,sare,piper,1lingura unt
Dovlecelul curatat de coaja,taiat rondele,il prajim in putin ulei si-l scoatem pe o farfurie;restul legumelor spalate le taiem rondele iar branza felii;in tava unsa cu unt,punem alternativ felii de legume,branza si din loc in loc, cate o frunza de busuioc;daca au mai ramas rondele de cartofi,le punem pe marginea tavii;stropim deasupra cu ulei,sare,piper,busuioc uscat si lasam la cuptor 20min;scoatem tava,rasturnam amestecul de oua,sare,piper si smantana,deasupra presaram maslinele si mai lasam 10min la cuptor.
Se serveste calda!!
In acest evantai se pot pune si alte branzeturi,chiar si cate o felie de bacon.

Un comentariu:

  1. Reteta asta e asemanatoare cu cea facuta de mine. Eu nu am pus masline si u am prajit dovlecei.
    Buna!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme